Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP”) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží.
I. BEZPEČNOST A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
Jsou v souladu s nařízením EK o GDPR https://coachvalla.cz/kontakt/
II. PRODEJNÍ CENA, PLATNOST CEN
V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Prodávající si však ve zvláštních případech vyhrazuje právo korekce cen kdykoliv bez předchozího upozornění. Ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH.
III. OBJEDNÁVÁNÍ
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není momentálně na skladě, potvrdí prodávající kupujícímu telefonicky či emailem cenu a termín dodání. Prodávající je oprávněn tuto cenu měnit vzhledem k aktuálnímu vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám a situaci na trhu. Pokud není v detailu produktu uvedeno jinak, platí speciální akce jen do vyprodání zásob.
Způsob objednání
Přijaté objednávky jsou závazné.
IV. ZPŮSOB DODÁNÍ – POŠTOVNÉ A BALNÉ
V. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Vlastnictví k prodávaným věcem přechází na kupujícího zaplacením zboží a připsáním kupní ceny na účet.
VI. DODACÍ PODMÍNKY
Zboží je kupujícímu zasíláno přepravní službou dle jeho výběru. Objednávky odesíláme zpravidla do čtyř pracovních dnů. Není-li zboží na skladě, objednávku zasíláme v den doručení dodavatelem. Na základě výběru vašeho přepravce je určena doba dodání dle jeho přepravních podmínek. Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek zasíláme v nejbližších pracovních dnech. Doba dodání přepravce se počítá ode dne expedice, o které budete informováni e-mailem v okamžiku vyskladnění zásilky a předání balíku dopravci.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e mailem na adresu coachvalla@gmail.cz sepsat s dopravcem škodní protokol a ten do 24 hodin zaslat e mailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.
V případě oprávněné reklamace je prodávající povinna nahradit kupujícímu náklady na zaslání zboží k reklamaci.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Za objednané zboží v hodnotě přesahující 50 000- Kč v rámci ČR neúčtujeme poštovné a balné.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit způsob přepravy, pokud uzná, že zaslané zboží je termolabilní nebo křehké. Pokud dojde ke změně přepravce, musí být objednavatel informován.
Pokud si nepřevezme nebo nevyzvedne objednavatel zásilku, která nebyla nijak poškozena, bude prodejce účtovat objednavateli dopravné, balné a skladné ve výši 200,-Kč. Prodejce může tyto pohledávky vymáhat přeprodáním nebo propůjčení třetím stranám.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V souladu se Zákonem č. 367/2000 Sb. § 53 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Reklamační řád:
VIII. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
V případě vzniku sporu mezi uživatelem, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a provozovatelem, vyplývajícího z užívání e-shopu, je Uživatel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s provozovatelem, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách https://www.coi.cz/. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro uživatele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20 zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Uživatel poprvé u provozovatele uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
Uživatelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s provozovatelem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/eccnet/
Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s provozovatelem se vztahuje výhradně na spory týkající se služeb Portálu, poskytovaných provozovatelem, tedy nikoliv na vzájemné spory mezi uživateli a Obchodníky vyplývající z kupních smluv uzavřených prostřednictvím e-shopu; i takový spor může být ve smyslu čl. 5.5. řešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, pokud je Uživatel vůči obchodníkovi v postavení spotřebitele, avšak bez účasti provozovatele.
Se stížnostmi na nakládání s osobními údaji nebo zasílání obchodních sdělení se může Uživatel obracet na Úřad pro ochranu osobních údajů: http://www.uoou.cz
Vztah mezi provozovatelem a uživatelem nebo obchodníkem se řídí těmito podmínkami a právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 90/2012 Sb., občanským zákoníkem. V případě, že by některé ustanovení těchto podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí podmínek.
IX.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem 6. 11. 2023 a ruší veškeré předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.